Tema: Re: Audio stiprintuvo S90 kolonelems
Autorius: Shadowed
Data: 2013-03-29 17:40:55
a, jei ka tai cia tas pats kondikas is to pacio stipro... kazkaip apie save
treciuoju asmenu neiprasta skaityt :D

"Sail"  parašė naujienų news:kj1j89$5ju$1@trimpas.omnitel.net...

Jei sau tai suprantama.

Šiaip ESR tai impulsiniuose dalykuose svarbu. O šito stipriako maitblokis
transformatorinis, viso labo 100 Hz. Tavo nuorodoj pilietis matuoja
maitinimo kondiko ESR iš tradicinio transformatorinio maitblokio, kas nėra
labai prasminga, jei manęs atmintis neapgauna.