Tema: Re: Audio stiprintuvo S90 kolonelems
Autorius: Shadowed
Data: 2013-03-28 16:24:09
As balsuociau uz 8850, vienareiksmiskai.

"Sail"  parašė naujienų news:kj16sd$mtv$1@trimpas.omnitel.net...

Pabusiu bjaurus - o jei tokia kaina, ar ne geriau koks Onkyo Integra 8850,
90 vatu ant 8 omu, ir uz 450Lt?
http://www.skelbiu.lt/skelbimai/stiprintuvas-onkyo-integra-8850-15740202.html

Arba Onkyo integra 8250  (pats tokį naudoju) už 280 ar dar pigiau?
http://stiprintuvai.webs.com/stiprintuvai.htm

Elektrolitus keisti tikrai nebuvo finansiskai teisingas sprendimas.