Tema: Re: Audio stiprintuvo S90 kolonelems
Autorius: Shadowed
Data: 2013-03-28 12:57:01
nu pamastom, permeciau skelbimus, tai stiprekai po 150 lt vaiksto be
perdarymu, pora elektrolitu maitinime po 60 lt atsiejo, smulkme kiek
nepamenu, dzin, plius isvaizda nesubliatuta tai irgi sio bei to verta... nu
tai turbut nuo kokiu 400 gali bandyt siulyt. Bet del isvaizdos geriau pirm
foto padaryciau - galetum pats nurpresti ka manai.

"JaLauz"  parašė naujienų news:kj0pdk$72h$1@trimpas.omnitel.net...

O kiek noretum ? Kainos riba nuo kurios pradet man siulyt ? :)