Tema: Re: Denon 2113
Autorius: md
Data: 2013-02-21 15:22:53
On 2013.02.21 12:32, Icetom wrote:

> Tai gal pradžiai perskaityk naudojimo vadovą :/? Firmware naujausias?

Zinau, zinau, bet vistiek laikausi tos nuomones, kad tikri vyrai
neskaito RTFM ;) Galu gale kas cia per mada numesti CD su manualu... as
dabar turiu del jo pirkti iPad ar kaip?

Is tikruju as megstu pats atrasti visas aparato funkcijas, o jau poto
labai kruopsciai perskaitau manuala, kad isspausti maksimum is jo.

FW naujausias kaip jau minejau anksciau.

> Teko skaityti, kad projektoriai dažnai turi handshaking problemų. Gal ir
> tavo atveju tas pats... O koks projektoriaus gamintojas? Reikėjo

Gamintojas Epson, bet nemanau, kad tai ka nors lemia. Su juo puikiai veikia.

> pasiimti AV resiverį su dviem HDMI vaizdo išvestimis, būt viskas
> paprasčiau ;). Tikiuosi įrenginius išjungi, kai kaišioji laidus :)?

Gal ir paprasciau, o gal ir ne, nes vienu metu transliuoja per abu HDMI.
Gerai jeigu abu "vaizduokliai" identiski, o jeigu ne? Rezultatas
nenuspejamas, o moketi +1000lt, kad isitikinti noro nera.

Irenginiu jau nebeisjungineju, pastaruosius 5 metus nieko neatsitiko su
HDMI. Gal Denon koks jautrus labai, tada saukstai po pietu ;)

> Spėju didžiąja dalimi tai bus susiję su HTPC. Mano TV ir ne visada iš
> karto rodo vaizdą įjungus kompą. Tada išjungiu ir vėl įjungiu TV ir
> signalą pasigauna...

Gal greiciau su ATI korta kazkiek susije, kiek matau zmones turi problemu.
http://lmgtfy.com/?q=ati+hdmi+denon