Tema: Re: Denon 2113
Autorius: md
Data: 2013-02-21 01:20:50
On 2013.02.20 20:30, MumZer wrote:
> tik kai isjungi ta ip commands, tai ijungus ilgiau krauna internetine
> radija, ir is telefono nebeisijungia..:D

o ka darysi, esu nepakantus visokiems pasaliniams garsams.

Taciau jau siandien ir vel keikiau as ta Denona visokiais negraziais
zodziais. Atsitiko taip, kad nusprende jis neberodyti man vaizdo per
HDMI ir garso irgi 0. 2h (DVI VALANDAS!) as junginejau kabelius ir viska
maigiau on/off, reset, visus imanomus settingus isreguliavau praktiskai
be rezultato. Vienu metu net nenorejo menu rodyti, pradejo mirgeti...

Per ji nepamaciau CL pirmo kelinio bl.

Gal tai susije su tuo, kad vakar jungiau projektoriu ant to paties HDMI
out...

Paskui pradejau googlinti is nevilties. Radau kazka apie GAME inputa,
pameginau ir suveike. Dabar nelieciu. Nu tikri "tancy s bubnom". Viska
pradzioj buvau sukonfigines ant Blu-ray iejimo ir VEIKE (iki sio vakaro).

PS. Pas mane HTPC(ATI korta)<-->Denon<-->TV