Tema: Re: Denon 2113
Autorius: Icetom
Data: 2013-02-21 13:32:01
>Taciau jau siandien ir vel keikiau as ta Denona visokiais negraziais
>zodziais.

Tai gal pradžiai perskaityk naudojimo vadovą :/? Firmware naujausias?

>Gal tai susije su tuo, kad vakar jungiau projektoriu ant to paties HDMI
>out...

Teko skaityti, kad projektoriai dažnai turi handshaking problemų. Gal ir
tavo atveju tas pats... O koks projektoriaus gamintojas? Reikėjo pasiimti AV
resiverį su dviem HDMI vaizdo išvestimis, būt viskas paprasčiau ;). Tikiuosi
įrenginius išjungi, kai kaišioji laidus :)?

>PS. Pas mane HTPC(ATI korta)<-->Denon<-->TV

Spėju didžiąja dalimi tai bus susiję su HTPC. Mano TV ir ne visada iš karto
rodo vaizdą įjungus kompą. Tada išjungiu ir vėl įjungiu TV ir signalą
pasigauna...