Tema: Re: playeriai
Autorius: CodeC
Data: 2013-02-03 20:39:07
On 02/03/2013 05:41 PM, Icetom wrote:

> Čia ne iki galo supratai. USB->SPDIF keitiklis labai patrauklu, kai jau

ko nesupratau? kad patogu laida pajungt? supratau...

> pvz. turi labai gerą išorinį SAK bet be asinchroninio USB ir nori iš
> kompo gauti kuo kokybiškesnį signalą iki SAK. Per SPDIF iš kompo bus
> neišeitis :(. Pvz. turi kokį išorinį SAK už kurį mokėjai 4-10 k Lt. Kam

ir koks tolkas is tu kilolitu, jei tam keitikliui seri taip mazdaug ta
pati, kas gaunasi is adaptive usb?

> vėl pirkti naują (kai dabartinio konvertavimo kokybė visiškai tenkina
> tavo poreikius?)  kai užtektų tik minėto USB->SPDIF keitiklio ;). Jei

vat tu mane apsviesk, kam apskritai reikalingas atskiras DAC, jei iki
shiol neklausei per PC is ascyn USB? t.y. klausei is cd. kam atskiras
keitiklis ir tuo labiau per spdif'a?

> Taip, SPDIF galbūt nėra geriausias sprendimas, bet per tiek metų
> gamintojai sugebėjo išspausti maks. iš šio standarto. Štai ir dabar kaip

nieko naujo neispaude. kadangi spdif sasajoj nera atskiro clock'o, o
kita puse (dac) tiesiai 'kramto' samplus (nebuferizuoja ir
ne-reclockina) ir tuo paciu nuo ju 'klokinasi', tai toliau test ir
nebeverta.
i2s ne be reikalo sugalvotas, ir skirtas butent teisingai sujungti
tokius dalykus kaip transportas ir DAC. maciau keleta gamykliniu DAC su
i2s sasaja per rj45 jungti. ale kad standartas kalba berods apie maks
10cm ilgi sitos shynos, kitaip vel jos prasme dingsta.

> Subjektyviai mano kompas dabar "skamba " panašiai (jei ne tame pačiame
> lygyje) kaip senieji Philips, ARCAM CD grotuvai-trasportai :P.

nu nzn, cia jau tau sprest. abejoju ar tas sotm turi savyje tikra
multibit keitikli. greiciausia bus padarytas ant kokio wolfsono ar
panasiai. pats as kolkas dar adekvaciai nesu lygines ir skirtumus
ieskojes tarp R2R ir sigma-delta keitikliu, bet kiek skaiciau
atsiliepimu tu, kurie tai dare, vienbalsiai uz R2R pasisakoma.
pasiziurejus pulse response abieju tipu keitikliu kaip ir nekyla
klausimu kurie 'turetu geriau grot'.
o toksai 24bit DAC'o chipas (arba pora jei reik) kainuoja daugiau nei
visas tas sotm devaisas (pvz pcm1704). senieji philipsai ir panasiai
daugumoj padaryti ant tda1541 dac'u (16bit), kuriuos dar iki shiol
audiofilai laiko 'visu laiku geriausiais'... :)