Tema: Re: playeriai
Autorius: shimtas kinieciu
Data: 2013-02-01 21:44:28
o va paklausius gilmuro givai tai jokie kanbarinei etalonai net shale
nestoveje ;)

"eMJei"  wrote in message news:kegn40$lp$1@trimpas.omnitel.net...

kaip pirstu i aki, mano nuomone tokia pati (del koncerto kaip etalono).
turit varyt (ta ir stengiuose daryt) i kuo daugiau, tai tada vienas is
kokiu 5 bus geras, vienas is 10 bus awesome.

principe, kokybe garantuotu gera balsa turincio muzikanto (ir grupes)
grojancios BE STIPRINIMO BE KOLONELIU atlikimas, tik deja si informacija
ant bilieto nerasoma. I arenas tai isvis ner ko eit. Raktas i sekme, kuo
mazesne, geriau kamerine, baznytine aplinka, ir melstis kad nesugalvotu
atsivezt mikrofonu :)

Kaip absoliutu hienda galiu pamineti Liudo Mikalausko gyvo garso
koncerta, Maironiui atminti, super mazoje vieno kaimo salia kauno
baznyteleje. Tai buvo nerealu. ETALONAS. Jokia garso sistema to
atkartoti negali.

Donato Montvydo Kauno FILH buvo puikus tai pat, nors su technika, bet
skambejo kaip labai labai geras CD.