Tema: Re: playeriai
Autorius: Icetom
Data: 2013-02-03 18:41:04
>cia isvis yra 'topas' - daryt asinchronini USB tam kad sumazinti jitter'i,
>o poto vel jo prisidaryt su spdif. spdif is evil and must die.

Čia ne iki galo supratai. USB->SPDIF keitiklis labai patrauklu, kai jau pvz.
turi labai gerą išorinį SAK bet be asinchroninio USB ir nori iš kompo gauti
kuo kokybiškesnį signalą iki SAK. Per SPDIF iš kompo bus neišeitis :(. Pvz.
turi kokį išorinį SAK už kurį mokėjai 4-10 k Lt. Kam vėl pirkti naują (kai
dabartinio konvertavimo kokybė visiškai tenkina tavo poreikius?)  kai
užtektų tik minėto USB->SPDIF keitiklio ;). Jei apskritai sistemoje nėra
SAK, tada, be abejo, neverta mokėti už tokį USB-SPDIF keitiklį ir geriau iš
karto pasiimti normalų SAK.

Taip, SPDIF galbūt nėra geriausias sprendimas, bet per tiek metų gamintojai
sugebėjo išspausti maks. iš šio standarto. Štai ir dabar kaip tik prie savo
resiverio vėl gavau progos keletą dienų pasižaisti su minėtu SOTM USb HD
keitikliu+pasidaryk pats linijinis maitinimas tai "dėžutei". Aklo testo
negaliu padaryti, nes vienas, bet subjektyviai naudojant papildomą linijinį
išorinį maitinimą (vietoj per USB gaunamą maitimą). Kompas kaip šaltinis
atsivėrė tiesiogine žodžio prasme. Jau vien tik SOTM pajungus buvo aiškiai
girdimas detalumo pagerėjimas (ką jau esu aprašęs Gramofone).  O prijungus
dar ir išorinį linijinį maitinimą, subjektyviai pasirodė, kad viskas
sutvirtėjo: detalumas, scena, greitis. Ant vokalų tai labai aiškiai
pastebima-girdima. Subjektyviai mano kompas dabar "skamba " panašiai (jei ne
tame pačiame lygyje) kaip senieji Philips, ARCAM CD grotuvai-trasportai :P.