Tema: Re: diy audio dsp
Autorius: Tomas D.2
Data: 2012-11-20 12:41:28
> dar ideja. carambola gal iseitu sukergti su kokiu pigiaku cpld, ant kurio
> padarytum i2s kontroleri. nebutum priklausomas nuo kinietiskos
> dokumentacijos. aisku reik pramokt logika programinti, bet manau verta :)
> pats apie tai galvoju. visa ka cia noriu padaryt ant sigmadsp, galima butu
> ant fpga pasidaryt, tik reik moket verilog/vhdl.
> pvz:
> http://orsoc.se/127/langswitch_lang/en/

Pas mane su VHDL yra zymiai geriau, nei su C, o tai as ir dirbu su FPGA, bet
vistiek man carambolos resursu manau pakanka. Jeigu carambola turi I2S
output'a, tai ka ant to CPLD dakurineti? Ar rasyt kazkoki specialu savo
sound device'a, kuris duomenis duotu per SPI, tada ant CPLD kurpt I2S? Ir
kaina kyla, ir efektyvumo jokio, ir ziniu tokiam draiveriui pas mane butu
ant tiek mazai, kad as pusmeti prie docu prasedet tureciau... :-)

> viskas open source nuo-iki - schemos, gerberiai, openRISC IP, linux,
> toolchain. gali susiprogramint/pasimodifikuoti ka tik nori, tik moket
> reikia :) ir kaina super sakyciau :)

Kol ten teisingai paleisi ta ju softcore cpu, tai kazin ar neprazilsi...
Pigesnis variantas su tokiu paciu FPGA, bet be etherneto yra toks:
http://www.terasic.com.tw/cgi-bin/page/archive.pl?Language=English&CategoryNo=139&No=593