Tema: Re: diy audio dsp
Autorius: CodeC
Data: 2012-11-19 16:19:30
On 11/19/2012 02:59 PM, Dainiushas wrote:
> na aš tai pvz. nelabai sugalvoju nei pritaikymo nei poreikio.

pagrinde tai kaip skaitmeninis krosoveris + DRC + dar kruva visokiu
'featuru', su galimybe ji lengvai tiuninti realiu laiku (klausant ir
matuojant) ir pritaikyti individualiai konkreciai akustinei sistemai
konkrecioj patalpoj ir jos vietoje.
orientuotas aisku i klausytoja, kuris klauso skaitmeninius irasus. is
analogo verst i skaitmena ir poto atgal - (IMHO) prasmes nedaug.

> Beje, pas man vienam kambary aidas stiprokas nuo sienų. Tikra DSP
> susitvarkys ir sukoreguos?

cia reik in-depth DRC studiju. itariu gali but visaip, gal pilnai
sukompensuos, gal is dalies. siuo metu nieko konkretaus i toki klausima
negaliu atsakyt, galbut gaeltu tie, kurie jau domejosi DRC smulkiau ir
zino pavyzdziu is praktikos. bet matyt ne siaip sau zmones isdirbineja
tokius algoritmus ir integruoja tokias sistemas net i end-userio iranga.