Tema: Re: diy audio dsp
Autorius: CodeC
Data: 2012-11-19 16:28:36
On 11/19/2012 02:30 PM, Vitoldas wrote:

> o va cia manau analogo ir prireiks. viena is planuojamu 9 in/out butent tam
> ir su visa reikiama periferija dedikuoti reiktu.
> gal netgi butent shita rezima is epromo uzkrauti galima.
> o gal cia galima daryti taip:
> treciu saliu softo pagalba (http://drc-fir.sourceforge.net/ -
> cia ir FFT ir algoritmu, ir kito gerio isheities tekstai C ar C++ yra)
> pasimatavus gauti reikiamus parametrus ir juos i dsp sudet.
> ir neliesti kol kambarys nepasikeite

akd prireiks, tai jo. bet as ant analogo nesijauciu turinti pakankamai
ziniu ir neplanuoju ju igyt. todel DSP boarda noriu padaryti pakankamai
universalu, kad butu galima naudoti su treciu saliu ADC/DAC keitikliais,
stiprintuvais, adapteriais ir t.t.
preliminariai as DRC f-ja isivaizduoju taip: user interfeisas DSP
konfiguravimui (filtrai, ekvalaizeriai, delay ir t.t.) ir kazkoks softas
'nusiimto' signalo apdorojimui ir parametru iseksportinimui, kuriuos
poto bus galima suserti tam DSP. t.y. neketinu isradineti savo dviracio
nuo nulio ir kurti DRC algoritmu. pats davei pavyzdi, kad jau egzistuoja
netgi atviro kodo projektu. man labiau norisi padaryt universalia
platforma ir suintegruoti kuo daugiau jau egzistuojanciu ir isdirbtu
algoritmu/interfeisu.