Tema: Re: Atsiliepimas: Logitech wireless music receiver
Autorius: P.B.
Data: 2012-10-18 13:40:41
Del atstumo negaliu pasakyti, nes toliausiai buvau nuneses nuo imtuvo
tik per
  4metrus, is kambario dar nebuvau isejes - tik vkr i rankas gavau :)
  siandien isbandysiu i kita buto gala, galesiu parasyt.
Logitecho is maitinimo netraukiojau, o telefone isjungus BT, ir vel
ijungus, logitecho is naujo connectint nereikia - telefona pasigauna
automatiskai.