Tema: Re: Atsiliepimas: Logitech wireless music receiver
Autorius: Rimas
Data: 2012-10-18 13:00:36
2012.10.18 12:43, P.B. rašė:
> Atsisiunciau is logitecho. 108lt. Jungiau prie Yamaha R-S700. ~4m
> atstumu. kaip cia pasakius, groti groja, toosui uztektu, bet galetu
> groti ir graziau. manau didzioji tautieciu dalis neturetu prisikabinti,
> bet kadangi deja turiu tokia dievo bausme kaip klausa, tad yra ir
> pastebejimu :) muzona leidau tiek is ipad, tiek is xperia ragelio, na,
> vis tik audio saltinis turi reiksmes (is xperia skamba graziau) bet
> graziausiai skamba vis tik sujungus laidu. man asmeniskai truksta aukstu
> dazniu isbaigtumo. be abejo, uzsienio saituose paminetuose
> [...]

Aš labiausiai ir pabijojau to tylesnio skambėjimo. Pasijungiau telefą
laidu, nu ir taip stipriai man to signalo garsumo trūko. Aišku gali
atsukt "katuškę" nu bet kažkaip "nefengshui". Užtat dar ir nenusipirkau :)

Nu bet čia dar gal dzin. O kaip su range? 4m jau viskas, toliau
netraukia? Kaip susijungimas? Kiekvieną kartą spaudi knopkę (nors ir
logitech neišjungtas maitinimas), bet, sakykim, išjungi bluetooth
telefe, o paskui įjungi?