Tema: Atsiliepimas: Logitech wireless music receiver
Autorius: P.B.
Data: 2012-10-18 12:43:12
Atsisiunciau is logitecho. 108lt. Jungiau prie Yamaha R-S700. ~4m
atstumu. kaip cia pasakius, groti groja, toosui uztektu, bet galetu
groti ir graziau. manau didzioji tautieciu dalis neturetu prisikabinti,
bet kadangi deja turiu tokia dievo bausme kaip klausa, tad yra ir
pastebejimu :) muzona leidau tiek is ipad, tiek is xperia ragelio, na,
vis tik audio saltinis turi reiksmes (is xperia skamba graziau) bet
graziausiai skamba vis tik sujungus laidu. man asmeniskai truksta aukstu
dazniu isbaigtumo. be abejo, uzsienio saituose paminetuose
atsiliepimuose tylesnis (palyginus su pvz radiju ,ar kitais saltiniais)
skambesys taipogi pastebimas. sakyciau, ant kokiu 6-8dB. butu labai
idomu isbandyti harman kardon, kai pagaliau prasides zmoniskas ju
tiekimas. kazkip norisi tiketi, kad HK gros svariau ir aiskiau.

garso kokybes ivertinimmas 7/10