Tema: Re: Juostinio mago greiciai
Autorius: AS
Data: 2012-09-14 08:36:32
"cD-r0m" <adomas.trinti@gmail.com> wrote in message
news:k2th0u$mn3$1@trimpas.omnitel.net...
>  Dabartiniu mano atveju - juosta yra miksas iš stereo, 2x mono, visokių
> greičių, ir panašu - kelių magų rašyta.

Dabar aiskiau, kam tie greiciu skaciavimai reikalingi. :-) Betgi visvien
vertetu pasitikrinti skambejima, t.y., galvutes aukscio atitikima per tuos
visus smulkius gabaliukus, jei rasyta skirtingais magais. Tada jau nebe daug
lieka ir iki greicio perjungimo. Aisku, 2 x mono dvigubai greiciau eitusi,
jei viskas atitinka. Siaip ar taip, panasu, kad bus ka veikti kuri laika.
;-) Verta nebent, jei cia yra kazkokie brangus seimos nariu irasai.