Tema: Re: Juostinio mago greiciai
Autorius: cD-r0m
Data: 2012-09-13 23:51:42
Įdomu :) Juostiniais laikais per mažas buvau, dažniausiai stovėdavo tie
magai po staltiesėm nebenaudojami kai jau aktualu buvo..

ADC pas mane rekorderis, gal ir ne itin stebuklingas, bet tai juostai virš
galvos..

Dabartiniu mano atveju - juosta yra miksas iš stereo, 2x mono, visokių
greičių, ir panašu - kelių magų rašyta.

Man su tais greičiais tai ne tiek kokybė aktuali, kiek paprastumas, prasukt
juostą į skaitmeną, o toliau kompe tvarkyt.

Beje, gal žinai kas turi pardavimui netarybini juostinį magą?