Tema: Re: Juostinio mago greiciai
Autorius: cD-r0m
Data: 2012-09-14 02:02:42
Buitinėje juostoje kokybės retai tiek, kad ravėt su tais greičiais, ten
labiau patikslinimo klausimas buvo.. Jei visa juostą vienu greičiu, liuks,
tą naudoju ir nesuku galvos.. O gavus makalynę suku galvą ir nesuprantu ar
išvis ten greitis bent kuris atitinka įrašą..

Šiaip įsirašius 24bit 96khz pcm'ą, sugaudo viską ką duoda (iš tokios
juostos)