Tema: Re: Muzikos klausymas
Autorius: pracyvnas
Data: 2012-08-01 10:47:49
O gurmaniskai valgydamas irgi ispjaustineji krevete, kad pasiziuret ar gerai
isdarineta ir isvirta? :) Na, as gal perdaug stuobrys ir turiu drambly ant
ausies mieganti, bet man muzika yra kaip visuma, kazkaip perdaug nekreipiau
demesio kai roxettai siemens arenoj pjove I sona, buvo awesome ir tiek. Cia
panasiai kaip ziuredamas filma nagrinetum, koks ten apsvietimo kampas
nureguliuotas, galbut kamera turetu buti per du centimetrus auksciau/zemiau,
aktoriai prastai nupudruoti,  etc., nelieka gi jokio malonumo! :) Anyway,
kaip ir kiekvienoj diskusijoj kiekvienas turi savo nuomone ir as ja gerbiu
:)

"Dainiushas"  wrote in message news:jvam5p$b2u$1@trimpas.omnitel.net...

na, kaip čia vaizdžiai paaškinus. Gali nubėgt į valgyklą ir susikimšt
kotletą. O gali nueit į restoraną kelias valandas ragaut ką nors
gurmaniško. In general, abiem atvejais rezultatas bus tas pats, bet
skirtumas juk yra, taip?
Tai ir su muzikos klausymu, gali pasileist bile būtų fonas - o gali
klausyt, kas groja, kaip groja, ką groja, ką nori tuo pasakyt kaip
įrašyta, kokie instrumentai - juk daugybė niuansų, kurie gali likt
nepastebėti iki kol dvidešimtą kartą klausysi tą patį įrašą.
O semplai... jie visada vienodi. Net jei jų ir daug. Ir ne skraidinime
čia esmė. O garse.