Tema: Re: Muzikos klausymas
Autorius: pracyvnas
Data: 2012-08-01 10:32:12
Kad metu uploaderis buvai tai pamenu pats :) Solsykas tada man buvo tas
pats, kas dabar rutracker.org - praktiskai viska gali atkast :)

"unce"  wrote in message news:jvalj4$ack$1@trimpas.omnitel.net...

na 80% visada yra šlamštas. aš klausiau visko, nuo hardcore/acido kai tik
Lietuvoje pradėjo vykti Strokes Temple festivaliai, drum'n'bass, IDM, iki
šiol guli tuo metu vos ne pilnai surinkti WARP, Ninja Tunes, Good Looking
records ir Looking good records studijų albumai ir singlai, soulseekas
dirbdavo kiaurą parą. kažkada buvau metų uploaderis į o.m.b, Vytenis
rinkdavo statistiką :)
Na gerai, perfrazuosiu savo mintį. Klausyti nieko daugiau neveikiant galima
kai muzika ką nors gali pasakyti, o ne šiaip fonuoti.