Tema: Re: Muzikos klausymas
Autorius: shimtas kinieciu
Data: 2012-08-01 09:47:28
tai vat tokia muzika ir galima taip klausiti ;)

"pracyvnas"  wrote in message news:jvaj8q$7ja$1@trimpas.omnitel.net...

nu pasak vikipedijos, tai:
Pink Floyd were an English rock band that achieved international success
with their progressive and psychedelic music.
Astai uzvadinciau siuolaikiniu - chillout, neskaitant poros-trejeto kuriniu
:)

"shimtas kinieciu"  wrote in message

o kokio stileus muzika pinkfloidai grojo? ;)

"pracyvnas"  wrote in message news:jvag93$4eq$1@trimpas.omnitel.net...

O kokio stiliaus muzika taip galima klausyti?

"eMJei"  wrote in message news:jv9afi$f6o$1@trimpas.omnitel.net...

Tu ne tas asmuo kuriam dainiushas adresavo klausima.

Taip kai gera , itraukianti sistema, muzika taip ir klausoma, nuo
pradzio iki galo (albumo), distancinis (jei toks yra, pas mane tokia
nera) kitam kambaryje.