Tema: Re: vented vs closed
Autorius: Dainiushas
Data: 2012-07-17 19:37:44
visiškai ne tai turėjau omeny

On 2012.07.15 18:32, Signalizacija wrote:
> Pradek nuo ar kuris nors jas is viso gyvas mate :)
>
> "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message
> news:ju31st$th6$1@trimpas.omnitel.net...
>> na tai esme teisingai parasei. Dar, automobilio paties salono
>> charakteristika tokia, kad zemi dazniai kazkiek "pakeliami", tai irgi
>> duoda pliusiuka uzdarai dezei.
>> Kas link svilpimo - isvis huinia, normalus fazikai, teisingos formos ir
>> adekvaciu matmenu nesvilpia. Kitas dalykas, tai problemos su derinimu,
>> labai lengva ant daznumines charakteristikos gaut "kupra" - grubiai
>> snekant, bus baubimas. Na ir su garsas, visgi bus ne toks "greitas". Bet
>> cia jau kaip kam ir kaip kokiai muzikai. Kaip jau ne karta minejau,
>> atkurimas iki labai zemo daznio tikrai ne visada reikalingas, pvz klausant
>> ta pati roka, tikrai 20Hz niekam neidomus. Apskritai, bande gal kas per
>> Utopias klausyt AC/DC? Tikrai "veze" taip, kaip "skardiniai" Klipsch'ai?
>>
>>
>> On 2012.07.17 09:34, spakainas wrote:
>>> Na matai, signalizacija labai viensaliskai ir uztikrintai sako, kad
>>> fazikas is principo yr blogis ir jis niekur negroja, tik svilpia. Tai
>>> man ir idomu patapo, kaip ten yr su tuo "visur"? ;]
>>> Kol kas supratau tiek, kad closed populiaru auto aparaturoj, nes galima
>>> mazesne deze padaryt, taip kazkur vos ne dvigubai. Taip pat su closed
>>> paprasciau del kokybes - net ir nemokant ir nelabai gaudantis kolonkiu
>>> projektavime galima pasiekt kokybisko rezultato. Su vented gi viskas
>>> atvirksciai - dezes turis paprastai didelis ir labai didelis, spl
>>> pasiekia daugiau nei vented, bet jei netinkamai suprojektuotas ir
>>> suderintas, tai kerta per kokybe iskart, ypac prie labai zemu dazniu.
>>> Kazka radau cia, bet angliskai tik slebizavoju, tai gal kas geriau
>>> kertantis padarys konspekta ir imes cia (Icetom, gal tau idomu?):
>>>
>>> http://diyaudiocorner.tripod.com/dilemma.htm
>>>
>>>> Fazikas yra blogai kaip ir galinis amortikas - dviratyje uz 500 Lt ar
>>>> 1000 Lt..
>>>>
>>>> taip kad utopijos cia nieko prie ko vyruciai , ne ta lyga:)
>>>
>>>
>>
>>
>
>