Tema: Re: vented vs closed
Autorius: Signalizacija
Data: 2012-07-17 18:32:18
Pradek nuo ar kuris nors jas is viso gyvas mate :)

"Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message 
news:ju31st$th6$1@trimpas.omnitel.net...
> na tai esme teisingai parasei. Dar, automobilio paties salono 
> charakteristika tokia, kad zemi dazniai kazkiek "pakeliami", tai irgi 
> duoda pliusiuka uzdarai dezei.
> Kas link svilpimo - isvis huinia, normalus fazikai, teisingos formos ir 
> adekvaciu matmenu nesvilpia. Kitas dalykas, tai problemos su derinimu, 
> labai lengva ant daznumines charakteristikos gaut "kupra" - grubiai 
> snekant, bus baubimas. Na ir su garsas, visgi bus ne toks "greitas". Bet 
> cia jau kaip kam ir kaip kokiai muzikai. Kaip jau ne karta minejau, 
> atkurimas iki labai zemo daznio tikrai ne visada reikalingas, pvz klausant 
> ta pati roka, tikrai 20Hz niekam neidomus. Apskritai, bande gal kas per 
> Utopias klausyt AC/DC? Tikrai "veze" taip, kaip "skardiniai" Klipsch'ai?
>
>
> On 2012.07.17 09:34, spakainas wrote:
>> Na matai, signalizacija labai viensaliskai ir uztikrintai sako, kad
>> fazikas is principo yr blogis ir jis niekur negroja, tik svilpia. Tai
>> man ir idomu patapo, kaip ten yr su tuo "visur"? ;]
>> Kol kas supratau tiek, kad closed populiaru auto aparaturoj, nes galima
>> mazesne deze padaryt, taip kazkur vos ne dvigubai. Taip pat su closed
>> paprasciau del kokybes - net ir nemokant ir nelabai gaudantis kolonkiu
>> projektavime galima pasiekt kokybisko rezultato. Su vented gi viskas
>> atvirksciai - dezes turis paprastai didelis ir labai didelis, spl
>> pasiekia daugiau nei vented, bet jei netinkamai suprojektuotas ir
>> suderintas, tai kerta per kokybe iskart, ypac prie labai zemu dazniu.
>> Kazka radau cia, bet angliskai tik slebizavoju, tai gal kas geriau
>> kertantis padarys konspekta ir imes cia (Icetom, gal tau idomu?):
>>
>> http://diyaudiocorner.tripod.com/dilemma.htm
>>
>>> Fazikas yra blogai kaip ir galinis amortikas - dviratyje uz 500 Lt ar
>>> 1000 Lt..
>>>
>>> taip kad utopijos cia nieko prie ko vyruciai , ne ta lyga:)
>>
>>
>
>