Tema: Re: vented vs closed
Autorius: spakainas
Data: 2012-07-17 09:34:14
Na matai, signalizacija labai vienšališkai ir užtikrintai sako, kad
fazikas iš principo yr blogis ir jis niekur negroja, tik švilpia. Tai
man ir įdomu patapo, kaip ten yr su tuo "visur"? ;]
Kol kas supratau tiek, kad closed populiaru auto aparatūroj, nes galima
mažesnę dėžę padaryt, taip kažkur vos ne dvigubai. Taip pat su closed
paprasčiau dėl kokybės - net ir nemokant ir nelabai gaudantis kolonkių
projektavime galima pasiekt kokybiško rezultato. Su vented gi viskas
atvirkščiai - dėžės tūris paprastai didelis ir labai didelis, spl
pasiekia daugiau nei vented, bet jei netinkamai suprojektuotas ir
suderintas, tai kerta per kokybę iškart, ypač prie labai žemų dažnių.
Kažką radau čia, bet angliškai tik slebizavoju, tai gal kas geriau
kertantis padarys konspektą ir įmes čia (Icetom, gal tau įdomu?):

http://diyaudiocorner.tripod.com/dilemma.htm