Tema: Re: Pirties-terasos igarsinimas
Autorius: ozzy
Data: 2012-04-18 14:32:19
Jai kokio tukstancio ar pusantro negaila galima butu paimti kad ir koki
pioneer stipra su multi room. Tas aparac gali i tris skirtingas zonas
pasiust skirtinga muzika skirtingu garsu. Tik trecia zona yra
neuzmaitinta bet nesunkiai galima prikabint koki kitaiska mini amp uz 10$

Taigi i kanalus gali paduot mp3 is rakto, radija, internet radija, ipoda
ir tt..

Pirti galima krosoveri uzdet tik aukstiem be zemu, labai smagus fonas.
Kolonkes deciau kazka kokybiskesnio kad ir taspacias automobilines. Kiek
esu bandes tu nebijanciu vandens tai visos gavno..