Tema: Re: Pirties-terasos igarsinimas
Autorius: Liveris
Data: 2012-04-10 15:47:05
Na mano galva "noras reguliuot pirties ir terasos garsa nepriklausomai"
sistema daro sudetingesne.
Daugelis stiprintuvu turi A ir B sistemas po 2 kanalus, kas sumoj sudaro 4
kanalus, bet ju garsas reguliuojais viena rankenele. Abu garsinasi tylinais
vienodai. Jei jis nori pvz lauke klausyt garsiai, o pirty tyliai vienu metu,
tai manau reiketu statyt 2 stiprintuvus.
Gal kas su tuo susidures labiau patars.
As tai tokio vietoj daryciau taip: cd grotuvas, fm grotuvas + 2
stiprintuvai.