Tema: Re: Pirties-terasos igarsinimas
Autorius: bastunas
Data: 2012-04-11 09:40:41
Visos  apie muzika issakytos mintys yra teisingos, taciau aktualus techninis
aspekto sprendimas. Netgi savo automobilyje su kazkokia reno radija be jokiu
papildomu stiprintuvu galiu reguliuoti garsa atskirai priekyje ir gale.
Nenoriu tos radijos bandyt pritaikyt pirciai, cia tik pavyzdys, kad taip
buna.