Tema: Re: Pioneer VSX-921-K
Autorius: Paulius
Data: 2011-12-07 11:39:44
Pats DLNA protokolas neturi nieko bendro su kompresija - jis tik skirtas to
describe/package/stream content.
Kompresija/conversionu gali uzsiimti nebent konkretaus serverio
implementacija, jei aptinka, kad client'as nepalaiko kazkokio kodeko ar
content type'o.
Taigi teoriskai sitoj vietoj turetu but viskas gerai - turetu flac'as
orginalus nuvaziuoti.
Praktiskai manau reiktu labiau gilintis i konkretu DLNA serverio
softa/klaust to softo forumuose.

"Icetom"  parašė naujienų news:jbnb88$4fm$1@trimpas.omnitel.net...

>DLNA turbūt turėjai omenyje?

Aga

>Jei ten vyksta streaminimas, tai matomai iš to FLAC'o lieka koks nors
>kompresintas srautas. Tiesa?

Klausimas geras ir man pačiam būtų įdomu gauti į jį atsakymą. Kaip tas DLNA
protokolas-standartas daro su failais, kuriuos palaiko :/? Ar daro kažkokią
konversiją, ar praleidžia kaip yra? Dėl to ir nepasitikiu kažkaip tuo DLNA.

>Kokie variantai tada perduoti FLAC'ą resyveriui? HTPC per HDMI arba SPDIF?
>Eilinis Win7 grotuvas tam tinka?

Taip, per HDMI ar SPDIF. Reikia programinio media grotuvo, kuris palaikytų
bitperfect perdavimą panaudojant wasapi ar KS perdavimą. Dar galima bandyti
asio4all ASIO imitavimą. Paklausius turėtų būti aišku, kuris kokybiškiau
(HDMI ar SPDIF) perneša informaciją iki resiverio. Aš kaip visada už foobar
ar jriver grotuvus. Berods abu galima valdyti ir su "i" gaminiais.

Bendrai kaip ką nustatyti rasi, kad ir čia: http://www.ayre.com/usb.htm