Tema: Re: Pioneer VSX-921-K
Autorius: Giedrius
Data: 2011-12-06 12:41:14
Teisingai, buna aukstesnes klases resyveriuose geresnė garso skaitmeninė, analoginė
dalys, galios stiprintuvai kokybiškesni.
Palyginimui:
Yamahos RX-V 667 kaina 1779 Lt       ir       RX-V 3067 5449 Lt:

RMS 8 omu:    7x90                                                              7x140
DAC               Burr-Brown PCM1681 (SNR:105dB)           Burr-Brown DSD 1796 х 5 + PCM1791 (SNR:123dB)
THD:               0,06 prie 50                                                   0,04 prie 70
Kondensatoriai  6800 mkF x 2                                              18000 mkF x 2
Svoris                10,5 kg                                                        17 kg

Na ir dar daug ten kas skiriasi.
Manau lygia itaip pat ir pas kitus gamintojus galima rasti skirtumus.
Garso prasme aukstesnes klases kiek paskaitai forumus, testus geriau groja stereo rezime.
Pats keiciau rx-v 640 (8 metu senumo) i rx-v 3067.
Dar niekaip nepajungiu jo. Idomu paciam ka isgirsiu, ar didelis skirtumas bus