Tema: Re: Pioneer VSX-921-K
Autorius: Darka
Data: 2011-12-06 10:05:05
o garso prasme ka nors daugiau isspaudzia aukstesni modeliai, tarkim LX55,
LX73? Nes ka as pastebiu, tai tik daugiau isejimu - 7 arba 9 (nors man
uztenka 5). Ir kam reikia dvieju subu jungimo (atsizvelginat i nesena
diskusija, kad zemo saltinio garso kryptis nesvarbi ir jo pilnai uztenka
vieno)?

--
DDD