Tema: Re: groupsas dvesia tai siulau tema
Autorius: padugne
Data: 2011-04-11 09:14:23
On Mon, 11 Apr 2011 08:55:07 +0300, NicMC wrote:

> Drato gabalas bus kiek, 61% IACS? Kažkas apie elementarią fiziką
> kalbėjo, tai gal prisimenam? Kiekvienas metalas yra vienaip ar kitaip
> laidus, vieni daugiau kiti mažiau. Varis - vieną mažiausių varžų
> turintis metalas. Iš praktikoje naudojamų laidininkų mažesnė varža tik
> sidabro. Tai tau ir žvaigždžių metalas - laidas arba iš atkaitinto
> vario, arba iš sidabro. Kai kurių to "žvaigždžių metalo", dar vadinamo
> bedeguoniu variu rušių laidumas yra _NET_ 1% geresnis. Sakysi, tai kodėl
> nenaudoti sidabro su jo visais 7% geresniu laidumu, bet čia kita
> [...]

O kam uzsiiminet tokiu mazochizmu jei nesergi audiofilija? Nori 7%
padidint laiduma? Jokiu problemu, padarai 7% trumpesni laida ir nereikes
jokiu sidabru, laidumas bus identiskas.
Erdves trumpinti laidus tikrai pakankamai, daugumoj tipiniu
"instaliaciju" atveju jie tiesiog kabaliuoja apie blokus. Bet wait... juk
uz trumpa laida nepaimsi tiek pinigu kiek uz ilga. Ir stoveliu
neparduosi...

--
kthxbai.