Tema: Re: groupsas dvesia tai siulau tema
Autorius: dzonis
Data: 2011-04-06 15:39:00
TAi nesuprantu uzristom akim atskirtum kuris laidas 'groja' ?
Nes dabar tai savokos skirtumas kaip ir buvo,  garsas subjektyviai
skaidresnis jei smegenis  nepavede , buvau pavarges -tai  :)

"Icetom"  wrote in message news:inhmi5$nnf$1@trimpas.omnitel.net...

>Nu ziurek , Icetomas va turi sistema garso, neprasta, ir kabeli jau
>kazkoki bande savo sistemoje, skirtuma pamate-neneigia, ir kol kas
>apsiriboja komentaru "fine-tunning", praeis laikas, keisis komponentai,
>uzaugs, sakys "skirtumas dramatiskas":)

Na "dramatiško" tai tikrai nebus ;)

Mano įspūdžiai iš xxxxxx.lt :

"va tik tuos profigold reiktu pakeisti "

Padariau šniurelių "palyginimą". Laidas bus skirtas analoginio FM imtuvo
pajungimui
Dalyviai:
- standartinis Profigold analoginis RCA 1 m ilgio.
- Nordost Spellbinder 1 m;
- Nordost Dreamcaster 1 m;
- Nordost Blue Heaven 1 m;
- Silent Wire NF5 1 m ilgio.

1 perklausa (tada buvau gal kažkiek ir pavargęs):
- Profigold vs Speelbinder. Pajungus prie imtuvo abu laidus ir keičiant
įėjimus per pultelį skirtumo neišgirdau.
- Profigold vs Blue Heaven. Pajungus prie imtuvo abu laidus ir keičiant
įėjimus per pultelį skirtumas jau kaip ir buvo. Jei nepavedė smegenys,
garsas tapo subjektyviai skaidresnis. Blue Heaven teko atmesi kaip netinkamą
dėl kainos vs FM stočių transliavimo kokybė.
- Dreamcaster "komplekto" tada negalėjau paklausyti, kadangi vienas laidas
papuolė Dreamcaster, o kitas Spellbinder.

2 perklausa (visiškai pailsėjus):
- Profigold vs Dreamcaster. Pajungus prie imtuvo abu laidus ir keičiant
įėjimus per pultelį, skirtumas jau kaip ir buvo Dreamcaster naudai. Atsirado
daugiau skaidrumo (efektas labai panašus, jei ne toks pat, kaip su Blue
Heaven).
-Dreamcaster vs NF5. Pajungus prie imtuvo abu laidus ir keičiant įėjimus per
pultelį skirtumas jau kaip ir buvo, vėl gi, Dreamcaster naudai. NF5 buvo
toks kaip  ir tarpinis variantas tarp Profigold ir Dreamcaster. Kas labai
patiko Silent Wire atveju - labai kokybiškai padarytos RCA jungtys, kurios
dar ir užsiveržia.

Nugalėtoju pripažintas Nordost Dreamcaster.

Padariau įdomumo dėlei dar ir palyginimą su Logitech Touch per analoginį
išėjimą. Vienareikšmiškai pasirinkimas būtų Blue Heaven tarblokinis laidas.
Prijungus dar ir Blue Heaven kolonėlių laidus vietoj dabartinių Chord
Silverscreen - sistema tapo laibai skaidri-puiku.

Kitas žingsnis (su laiku) bus kokybiškas SPDIF (bendraašis) laidas."