Tema: Re: groupsas dvesia tai siulau tema
Autorius: Icetom
Data: 2011-04-06 16:21:06
>kaip suprantu is testo buvai pasijunges ir bluheaven koloneliu laidus? ir
>nebuvo noro pasilikt ju? vadinas ramiai gyvenk, ir kaip teisingai pats
>sakai, finansus nukreipk i komponentu upgreida:)

Blueheaven'ų komplektas (tarblokinis + kolonėlės) labai patiko. Nepatiko tik
jų kaina: 1200+600 Lt - 2/3 sumo už naudotą Cyrus DAC-X (o "normalaus" DAC'o
labai trūksta mano sistemoje :( ). Jei atstovai darys išpardavimą (jau yra
naujas Nordost asortimentas šiame pinigų ruože), tada gal pagalvosiu :)