Tema: Re: Subas girdisi
Autorius: offline
Data: 2009-03-24 02:18:58
"zeezee" <z_z@gmail.com> wrote in message
news:gq900h$pta$1@trimpas.omnitel.net...
> Visa ka pasakei - galioja  "sistemoms" kurios isipaiso i 2-3K LTL
> ( o tokiu juk LTu  DAUGUMA)
>
> Bet paimk frontalines uz 10 K, ir suba dora , uz kokius 3-4K - kitaip
> prakalbetum

na pas mane namuose frontalines koloneles (kaip pons issireiske) yra tik uz
3,5 klt ir nafig ten jokio subo nereikia. zemu per akis ir akinius, nors man
rodos netgi is mano koloneliu serijos yra ir sub'ai... bet muzikai klausyt
tai subas yra vistiek nesusipratimas :) nebent kokia yaptinga sintetine,
nenaturaliu zemu dazsniu.. bet tokios nezinau :)

> Gal kada nors ir subresi.... :)

gal.. nors jau tuo pradedu abejot :)