Tema: Re: Subas girdisi
Autorius: offline
Data: 2009-03-22 20:13:20
eeeee.. naaaa... negaliu pasakyt kad tas ką klausau yra labai jau geras :)
bet iš principo sub'ai man visada gadindavo garsą, nors niegžkada negalvojau
kad be subo galima turėti pakankamai žemų dažnių.. kol nepradėjau domėtis
normaliu stereo :)
šiap mano nuomone visos mano klausytos sitemos iki 5 klt negroja, bet bet už
panašią sumą sistema su subu ne tai kad negroja, bet groja ypatingai
šlykščiai.. ir norėčiua tikėti, kad čia ne įpročio reikalas, o klausos :)
bet kaip ten iš tikrųjų yra... nežinau...