Tema: Re: Subas girdisi
Autorius: Icetom
Data: 2009-03-23 18:36:46
Tai gi juokavau ;)

Kaip kažkada jau ir diskutavome wooferio tema, pritariu tavo nuomonei.
Užteko paklausyti MA BR2 su wooferiu (jei pamenu iš Silver serijos buvo -
kaip ir neblogas jau skaitosi) ir garsas nieko gero lyginant su kolonėlėmis,
kurios mano supratimu gerai susitvarko su žemų atkūrimu.

Va kur matau wooferio panaudojimą tai namų kino sistemoje ;)