Tema: Re: Radijas Lietuvoje
Autorius: Rimas
Data: 2009-02-10 14:00:34
Kur matai priekaistus? Del manes pirk, kad ir inkrustuota deimantais, radija
del to neprades geriau grot.

1. Teisingai. As tavo pinigu ir neskaiciuoju. Paprasciausiai smalsu, kodel
zmones leidzia pinigus uz daikta, kurio funkcijos nei 5-tadalio pinigu
nevertos.
2. Nu taip. Bet radijai paklausyt gal nereikia mid-end aparaturos? Vefo
aisku nestatysi, visgi ir estetika svarbu, bet pasirinkimo budu yra daug.
3. Nu cia vienas sake kad yra labai turtingas. Tai jei ir tu save tokiu
laikai, tai kam skaiciuoji tuos kelis litus?
4. O kas ten dar gero? SD card? EPG?
5. Vienintelis svarus argumentas. Salyginai.
6. Taip. Bet tai RADIJA.
7. Turtingi perka pasivazinejimui. O ubagai (ne tokie turtingi) perka, nes
nori, kad kiti matyti jog turi. Nors vazinetis neturi uz ka.
8. Kadangi nesu silpnavalis ir galiu pasakyt sau ne - nesamoningu daiktu
pirkimui, tai krize man buvus - nebus.
Merginos nereikia - turiu zmona. O pas psichologa reiketu apsilankyti kai
kam kitam. Nes maniakines priklausomybes pozymiai jau matosi.

P.S. kodel toks tamstos priesiskumas? Matyt pats dar kazkur pasamonej giliai
supranti, kad ismeti pinigus ir gailiesi, bet nieko padaryt negali todel ir
pyksti? Pasakyk alkoholikui, kad jis pijokas - tai dar ir i snuki uzvaziuos.