Tema: Re: Radijas Lietuvoje
Autorius: Icetom
Data: 2009-02-09 16:38:51
Ziuriu, gerai supratau, kad DAB 8.0 isimena tik 9 FM stotis. Reikia tada man
galvoti apie FM6.

Pasidomejau DAB'u, tai pasirodo Europa po truputi pereina prie DAB+, kuris
nesuderinamas su DAB :)

Ne manau, kad daug permokejai.  Cia ka rodo Belcanto/Hifi pasaulis:
http://www.belcanto.lt/component/option,com_wrapper/Itemid,199/
 O cia ka rodo Lenkijoje oficialus platintijojas. Kaip tik Varsuvoje esu :)
http://www.intrada.pl/cyrus_ceny.pdf

Atmetus ispustas lietuviskas kainas DAB 8.0, realus skirtumas tarp abieju
tiunteriu turetu buti apie 200-300 Lt.