Tema: Re: Radijas Lietuvoje
Autorius: offline
Data: 2009-02-09 15:28:46
"Icetom" <buba@buba.lt> wrote in message
news:gmp9mm$mhc$1@trimpas.omnitel.net...
> Labas, tavo tiuneris Cyrus DAB8.0? Kiek jis atsimena FM stociu  - 9 ar 30?

taip butent sis cyrus'as. nzn kiek atsimena, man uztenka vienos, max dvieju,
dar zmonai keturiu tai vos sesiu per akis  :) siap nesugebejau suprogramuos
daugiua devyniu. arba rankos kreivos arba per mazai pastangu idejau arba
nesigauna.

> Silpnai, ziuriu, LT su DAB. Tikejausi, kad bus 2xx kbps ar daugiau, o cia
> tik 128 kbps :(. Reiks turbut imti Cyrus FM6

kokybe tikrai negeresne nei FM plius nezinau gal cia man okambario ipatumas,
bet tik viena radijo stotis, turbut signalas silpmas, nes DAB arba groja
arba signalui pasilpus negroja visai.
Realiai ismeciua pinigus :) FM uztektu perakis. tuo labiau, kad sakyciau ir
tu 128 kokybe labai pakenciama.
As irgi pirkdamas tikejausi to paties.. deja deja :)  Kiek Cyrus FM6
kainuoja? idomu keik babkiu i ora ismeciau...