Tema: Re: durnas klausimas
Autorius: Toxis
Data: 2011-06-26 01:12:00
vat chia reishkia ir prasimusha ishsilavenimo spragos:) hm..  o tokiu atveju
neturetu egzistuot, kazhkoks 'escape velocity', kad pabegt nuo bendros
saules sitemos ir galaktikos centro gravitacijos. Ar gravitacija chia ne
prie ko?

Ar apskrytai ash klystu bandydamas saules sistemos saveika su visatos centre
kabanchia tamsiaja bedugne lygint su sakykim zhemes su saule.
ASh suprantu, kad shokinedamas vietoje I virshu prie centrinio pashto, ash
nepriartesiu pire amerikos, bo zheme po manim pasisuks, ale jei ash
sugebechiau shoktelt bishki smarkiau, bishki kokiais 11.2 km/sec - man tai
kaipir pavyktu.. tiesa su nusileidimu gal bishki butu naprezhonka, bet mes
ne apie tai;)

greichiausiai prasimusha mokyklines spragos, ale ash vis mislyju, kad
erdvelaikio pachio kaipir nieks kartu netraukia, kaip paklodes. Saules
sistema grazhiai sau rieda erdvelaikiu aplink galaktikos centra, taigi, jei
nutoltum pakankamai toli, kad nebejaust saules gravitacines itakos
(heliosfera?, ar heliosfera tai tiek, kiek sugeba pasiekt saules vejas,
gravitacija shlykshtyne, siekia toliau?:) - tu kaipir tampti 'lasvas
menininkas'... a wait.. net tokiu atveju tu esi veikiamas galaktikos centro
ir sukiesi, kaip ir viskas kitkas aplink ji... mhm... fak, kaip ash apie tai
nepagalvojau.. blyn, net geda klausykites;)

dekui!!

"Shell"  wrote in message news:iu4ue5$fks$1@trimpas.omnitel.net...

Na, budamas saules sistemos dalis tu jau sukiesi apie galaktikos centra,
todel skrisdamas link Persejo ten ir nuskrisi. Noredamas pataikyt i
nauja ranka turetum skristi pries galaktikos sukimosi krypti ir tolyn
nuo centro - tada tarsi stovetum vietoj, o ranka atsisuktu iki taves.

Shell