Tema: Re: q: durnas klausimas
Autorius: Toxis@ze_yval_place
Data: 2011-06-17 12:25:00
"PukiS" <pukis@capri.lt> wrote in message
news:itchq6$p57$1@trimpas.omnitel.net...
> su fizika molykloj pykais ane? :P

ugu, mus kadangi "moke" tokia jauna ir gausiai nesimpatishka mergaite -
katra apart skaitymo ish vadovelio apskrytai nieko nemokejo - fizikos
pamokas praleidau galinem suole skaitydamas fantastika;)

>hint: traktuok pauksciu taka  kaip uzdara sistema. is esmes tu I tuscia
>tarpgalaktine erdve neislendi.

tai kitaip tariant judi su visa sistema? Del ko man kilo klausimai - jei
saules sistemoje, kur erdvelaikio ishkreipimas yra man rods daug didesnis
nei galaktineje tarpzhvaigzhdineje erdveje, bet ... fak, kazhkas chia ne
taip.. hm..visgi sakychiau, logishkai skrydis galaktikos viduje turetu but
toks pats kaip saules sistemos viduje, t.y. taikydamas i perseja, turetum
patekt i ta nauja ranka:)