Tema: Re: Tycho supernova rentgene
Autorius: Toxis@ze_yval_place
Data: 2011-03-28 13:34:36
Nius kad shita kolkas ish 'prognozuojamu' archiausia ir kaipir
uzhtikrinchiausia:) O shiaip, pataisykit, jei klystu, bet supernovos
visatoje pokshi ganetinai dazhnai, pe keleta deshimchiu per metus, tik jos
plika akim nematomos..
Tik shtai musu galaktikoje jos kaipir uzhtempe, jei neklystu nuo modernaus
mokslo atsiradimo kaipir nebuvo stebeta musu galaktikoje vykstanchios
supernovos.. Kolkas 'rimchiausi' kandidatai yra jau minetas betelgeuse ir
eta carina. Tiesa prognozuot kada jos tiksliai pokshtels (zhinau, labiau
klaidingo zhodzhio aprashyt supernovai matyt sunku rast, bo ko jau ko, o
garsa supernovose galima rast tik holivude, ale jis man tiesiog patinka;)
yra sunkiau nei suprast moteras;)... Aishku, kad tai nutiks 'neuzhilgo' -
kalbant kosminiais terminais. T.y. intervalas [dabar;+10k metu] (betelgeuse
atveju) ir [dabar;+1megametai] eta carina atveju.. bet kadangi pastaroji
esti latetine hipernova (100x supernovu dydis:) - shita kaipir yra mano
laukiamesne, nors ji ir geru 12x toliau uzh betelgeuse.. Beja visa laik
norejau paklaust - 12x toliau, bet 100x smagesnis poksht - reishkia ji
teorishkai atrodys didesne plika akim, ar mano matematika kurtais gausiai
neteisingai veikia?