Tema: Re: Tycho supernova rentgene
Autorius: Vasaris
Data: 2011-03-26 17:05:10
"Toxis" <toxis@nt_lietuvisko.tako> wrote in message news:imkolv$dbo$1@trimpas.omnitel.net...
> shita pixa buvau uzhtikes, tik pachio straipsnio ne - blyn, tai taip
> supernaova atrodo po ~450 metu po ivikio? Najs!.. Heh, dabar idomu kaip
> atrodys betelgeuse nuotraukos, kai ji pagaliau nuspres supernovint (jei kada
> to sulauksim:) - imho ten turetu ish vis but peno mokslui daugeliui metu

Paieškok - yra ir dar masyvesnių :-) Kuo masė didesnė, tuo didesnė tikimybė, kad anksčiau pokštels :-)

Gerėjant stebėjimo padengimui ir plote ir laike tikimybė pamatyti stipriai auga, nes tai vienintelis faktorius, kurį galime tiesiogiai įtakoti. Išankstinio įspėjimo kokybė kol kas tokia pat kokybiška kaip žemės drebėjimų ir cunamių :-)