Tema: Re: gyvybe titane?
Autorius: Toxis@ze_yvil_place
Data: 2010-06-15 12:01:18
ish vienos puses - taip, kolkas musu vienintele zhinoma gyvybes forma yra anglies pagrindu galinti gyventi tik musu planetoj, todel aptinkamos visos naujos egzoplanetos yra "netinkamos gyvybej" nes jos nera auksaplaukes zonoj (goldilocks - not to cold and not to hot:) - na ishskyrus berods gliese 581 sistema, ale ir su ja velnias zhino kaip... ish kitos puses mastyt, kad viskas turi but taip ir tik taip kaip zhemeje yra kaip minumum antropocentrishka, ar verchiau geocentrishka - nes mes esam kaimas - kazhkur eilines galaktikos periferijoj egzistuojanti civilizacija isivaizduojanti, kad ji yra pati pachiausia ir nesuprantanti, "kaip galima egzistuot, ten didmiestyje, centre (archiau galaktikos centro), kur tiek daug uzhtershtumo (radiacija), ir jokios zholytes ir karvytes (chia tiesiog:)".. Bet ish kitos puses - mano rant'as kolkas, kol nepatvirtintas titanas, tera moksline, fantastika ir wishfull thinking'as - nes kad ir kaip noretusi, kolkas mes empirishkai pargiristi galim tik kad gyvyge _tikrai_ gali egzituoti tokiose salygose kokiose egzistuoja zhemeje ir sudaryta tik anglies pagrindu... kolkas:)
Ka duotu mikrobines gyvybes (o jei dar ir kazhkokios labiau pasivyschiusios, ala kirminu lygio) radimas titane - visu pirma pagaliau yrodyma, kad mes neesam vieni visatoje - ir jei jau gyvybe gali egzistuot tokiam shaltam pasaulyje, kur tyvuliuoja metano ezherai - ji gali gyvent ir kitur. Prasiplestu mus "habitable" planetu definicija - kokiu planetu - net menuliu:) O zhiurek dar paaishkes, kad kaip tik dazhniausiai gyvybe isikuria duju milzhinu menuliuose, nes taip zhymiai papraschiau gyvent - jie surenka didzhiaja dali kosminio bombardavimo, gravitacine saveika neleidzhia atshalt branduoliui ir generuoja shiluma, o musu planeta yra maloni ishimtis..
Tada pasirodytu, kad visi duju milzhinai atrasti uzh musu sistemos ribu gali but potencialios gyvybes peryklos.. Taip pat imho privaloma tvarka turi but siunchiamas probe'as i europa...
Negana to, turetumem mazhiau kintamuju dreiko lygtyje, o gal ja net reiktu perrashyt:)