Tema: Re: _Spausdinimas_1x1mm
Autorius: ejs
Data: 2011-11-30 00:07:31
2011.11.29 20:36, Dunduk@s rašė:

> Vadinasi, nesusikalbėjome, nes Adobe Reader ir Adobe Acrobat, švelniai
> tariant, yra žiauriai ne tas pats, net jei iš pirmo žvilgsnio atrodo
> panašiai, o tokio Acrobat reader iš viso nėra pasaulyje ;). Gal ne
> visiškai aš teisus. *nix pasaulyje Adobe reader paketas vadinamas
> acroread, o tai smarkiai supanašina ;) terminus.

Tais laikai kai pradėjau jį naudoti, o tai buvo 96..97 metai, buvo du
paketai: Adobe Acrobat, Adobe Distiller, Acrobat Catalog ir Adobe
Acrobat Reader. Jis taip ir vadinosi : "Adobe Acrobat Reader".

Aš jau per senas mokytis naujų programų pavadinimų ir sekti kiekvieną
marketingistų pirstelėjimą.

--
ejs