Tema: Re: _Spausdinimas_1x1mm
Autorius: Audrius <xkalvisx(skliaustelius_ištrinti)@takas.lt>
Data: 2011-11-29 23:05:42
> Beje Sketchup Pro yra Layout ar panašiai besivadinantis modulis, kuris
> yra skirtas brėžinių pristatymui ir spausdinimui. Neturiu nusipirkęs,
> tai nežinau, bet gali būti, kad ir Tiled printinimas ten padarytas
> geriau ir aiškiau. Už Pro reikėtų pakloti ~500$, bet tai gerokai mažiau
> nei coreldraw, acrobatas ar kažkas panašaus.

Na aš tokių sentimentų programai nejaučiu, todėl pabandžiau ir šį variantą. Pasirodo irgi su spausdinimu problemos, tačiau tiesiogiai konvertuoja į PDF, ir norint teisingai atspausdinti, šiuo atveju PDF'e reikia nustatyti „skale 200%“, kažkaip įdomiai su tais konvertavimais, konvertavus per autokadą, reikia nustatyti „skale 50%“.  Bet kokiu atveju tikslas pasiektas, nors geriau būtu spausdinti tiesiai iš SketshUp'o, nors gal aš dar nepilnai įsigilinau į tuos jo niuansus, bet taip nemanau. Gogle turėtu pasistengti su naujesne versija.