Tema: Re: _Spausdinimas_1x1mm
Autorius: Dunduk@s
Data: 2011-11-29 20:11:43
2011.11.29 19:38, Audrius rašė:
> Labai dėkui, kelis kartus eksportavus *.skp>*dwg>*.pdf. , acrobat reader'is v_10.1.1 jau spausdina, tik kažkodėl „scaling“ jam reikia sumažinti 50% kad brėžinukas atitiktu teisybę 1:1.
> Tik laabai keista, jog šiais laikais iškilo tokia paprasta problema, nelabai tikiu kad nėra kažkokios paprastutės programos, kuri tai darytu. Ir vienok, labai nusivyliau SketshUp spausdinimo galimybėmis.
> Dėkui visiems už pagalbą.

O tai mano siūlytas būdas skechup-e netinka todėl, kad nėra kaip
atskirus spausdintus lapus sujungti į vieną ar yra dar kokių priežasčių?

Neturėjau šiandien kada eksperimentuoti, bet iš pirmo bandymo „lentą“
(Top view) 600×200×18 mm atspausdino ant 6-ių lapų. Tiesa, spausdinau į
virtualų printerį ir netikrinau ar tikrai mastelis gavosi 1:1, be to
tokių matmenų modelį turėjo sutalpinti į 2-3 lapus, o išėjo keistokai
išdėstyti 6 lapai. Neturėjau laiko ieškoto ar galiu keisti išdėstymo
tvarką, bent iš pirmo žvilgsnio, pasirodė, kad galimybių nėra. Tačiau,
sketchup-as toks jau daiktas, kad iš pirmos žvilgsnio atrodo, kad jis
yra ne ką daugiau nei vaikiška spalvojimo knygelė su pieštuku ir
trintuku, bet kai pradedi gylintis paaiškėja, kad su juo gali labai
tiksliai braižyti bet ką.

Beje Sketchup Pro yra Layout ar panašiai besivadinantis modulis, kuris
yra skirtas brėžinių pristatymui ir spausdinimui. Neturiu nusipirkęs,
tai nežinau, bet gali būti, kad ir Tiled printinimas ten padarytas
geriau ir aiškiau. Už Pro reikėtų pakloti ~500$, bet tai gerokai mažiau
nei coreldraw, acrobatas ar kažkas panašaus.