Tema: Re: WP tema: originalas ar child?
Autorius: Aras
Data: 2011-02-21 15:43:55
Ačiū. Prie to paties... Nežinau, net kaip paklausti, žodžiu noriu paklausti apie div'ais apibrėžiamus ekrano laukus/sluoksnius, kuriuos taip randu žiūrinėdamas temų sudėtį su FF inspektorium:
body / wrapper / main / container / content / ir toliau jau sidebar bei laukas tekstui
kitoje man patinkančioje temoje yra
body / wrapper / page / page-bgtop / page-bgbtm / ir toliau sidebar bei laukas tekstui
Jeigu aš bandau pasidaryti twentyten temoje panašų vaizdą, tai toks įspūdis, kad twentyten temoje yra dar kažkoks tarpinis sluoksnis. Nes įdėjus į body background paveiksliuką sidebar ir straipsnio laukas jį uždengia. Kaip padaryti, kad background matytųsi pro juos?

Turbūt, sunkiai suprasti, ką prirašiau. Esmė tokia, kad aš noriu twentyten temos išvaizdą pasidaryti taip, kaip čia:
http://www.freewpthemes.net/preview/inscriptions/
tik pas mane bus 3 stulpeliai, kairiajame meniu  ir prisiloginimo langelis, dešiniajame - Categories, viršuje dešinėje bus paieškos laukelis, o apačioje virš "designed..." meniu eilutė su 4-5 mygtukais. Kadangi nemoku su php susitvarkyti šitos temos, tai pagalvojau, kad bus paprasčiau pasitvarkyti twentyten išvaizdą.