Tema: Re: WP tema: originalas ar child?
Autorius: Jornada Del Muerto
Data: 2011-02-21 13:44:58
Dirbu daugiau su drupal, bet paprastai jei kazka keiciu gal geriau savo tema darytis, nes tvs gali pradet metinet kad atsirado nauja versija ir netycia jei kas sudes ja tai sugadins pakeista dizaina.. o kai kazkaip kitaip vadinsis gal neieskos naujinimu, siaip nezinau kaip su WP yra, bet tiesiog mano nuomuone tokia...