Tema: Re: sony NX5
Autorius: cD-r0m
Data: 2011-10-06 21:34:40
Nu bet kaip mintis nešovė net :) Kol kas ko ieškojau lenkijoj, tai taupymas
buvo toks, kad pasirinkes artimesnę parduotuvę prie namų daugiau
sutaupydavau..

Susitaupo apie 1500Lt nuo kainos.

Klausimas - kaip su PVM'u? Ar galima jį nutaupyti? Pats aš ne PVM
mokėtojas.. Lenkiška faktūra į GPM išlaidas sueina?